Emma Lindgren

Alla inlägg under maj 2009

Av Emma - 10 maj 2009 19:01

ja idag va vi en sväng till bitten å fikade lite sen så när vi kom hem var jag så dödens trött så ja sov nog i tre timmar, inte likt mig å bara sova bort hela dagen.. men men de va jävligt skönt, känns som ja skulle kunna läga mig nu å sova hela natten.. så nu ska vi äta middag blev lite sent, men lika bra då jag inte har någon aptit... ne nu ska jag gå å se hur de går för joccke i köket


bye bye

Av Emma - 9 maj 2009 18:16

ja idag har vi till marielle som fyllde år.. och dom bjöd på riktigt go smörgåstårta som vanligt:).. sen när vi kom hem for grabbarna å fiskade och stakars mej blev kvar för att städa undan lite, inte för att de va jätte stökigt men ja kände för att städa idag konstigt nog..  så skönt å städa när ingen är hemma för då kan jag få spela bra music.. nu är de bon jovi som gäller... ne nu ska jag förtsätt, blir ingen damsugning idag för de gjorde jocke bara för nån dag sen...


Bye bye

Av Emma - 8 maj 2009 15:51

skön dag, kom hem från jobbet strax efter tio och sen dess har jag bara tagit de lungt. va in å handlade bara en snabbis då jag inte hade köttfärs till lassagnen som ja håller på göra.. sen så lär de väll bli en lugn kväll hoppas jag då jag är lite trött idag, kunde inte sova på jobbet(ovanligt) så är lite trött efter ett 18 timmars pass utan sömn, fattar inte varför de ska vara så svårt å sova där. ne nu ska jag gå å titta till maten


bye bye

Av Emma - 7 maj 2009 08:11

kan inte sommns om, ska jobba i dag å skulle villja sova nån timme till för att känna mig utvillad då jag ska jobba ca 18h på rad, men jag får ju sova på natten men sist ja jobba kunde ja inte sova vet inte vad de var. Sen ska jag åka till piggis, jag som bytte dag med elin för att jag skulle jobba i tisdags å inte skulle hinna rida åsså åkte jag ju på å jobba idag med så då blir de inget idag heller för idag är de mer som händer åsså innan jobbet med de är lite hemligt.  ne nu ska jag göra ett nytt försök med sovandet.....

Bye bye

Av Emma - 6 maj 2009 18:08

jaha mamma har varigt här en atund, hon och jocke har hjälpt mig med en rabbat som jag ska ha jordgubbar å smulltron i.. dom är starkare än mig å orkar vända på gräset bättre. sen så har vi ätit gott, jocke lagade kycklingwook han var så duktig, tänkte att han gått kunde lära sig de, de är ju inte så avanserat. åå jag känner mig ovanligt lycklig å glad.. vill bara skrika ut ett vår rop..ne nu ska jag se om de finns nå melon kvar som jag kan snaska i mig


Bye bye

Av Emma - 6 maj 2009 15:36

ja då var de onsdag då, nu har vi köpt en ny dator, blev en bärbar. den andra datron kollapsade igen så vi blev så less på den. sen så har jag jobbat i natt, åsså ska jag ut å jobba natt i morgon med, eller natt eftermiddag,natt å morgon blir de ju. å nu har ja fått reda på när ja ska börja jobba i sommar, så de känns skönt.

de händer mycket i våra liv för tillfället, så har inte skrev så mycke som jag borde göra men ska försöka skärpa mig tänkte jag...

sen så tävlade elin å piggan i lördag å de gick jätte bra för dem, min lilla piggis är en stjärna.. de kom etta i första klassen å två i derbytt. ne nu ska jag börja med kycklingwooken tänkte jag...


Bye bye

Av Emma - 4 maj 2009 20:44

ja då var det måndag igen då, har mäst tagit de lungt idag, varigt på några små ärenden bara, sen har bitten vare på besök åsså, sen va vi en sväng till mormor å morfar. men morfar va inte hemma. å nu sitter jag hos jonte då varan dator har kolapsat igen. ne nu ska jag gå å se när de spelar nå spel..


Bye bye 

Av Emma - 1 maj 2009 22:51

å maj kan inte börja bättre än så här, är en toppen dag vädret är fint, jag har jobbat några timmar å idag är de bra betalt och sommaren är snart här...  Tänk om vi fick ha sommar året runt vad härligt de skulle vara.. men de går ju inte för sig. ne jag kunde inte sova i natt så jag ska snart hoppa i säng då jag börjar bli lite trött..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards