Emma Lindgren

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Emma - 22 februari 2009 19:07

nu är de inte mycket kvar att göra i huset innan vi kan flytta in, vi ska måla trappen, lägga golv i köket hallen får vi nog vänt med tills vi bytt dörr, måla klart alla lister och spika fast dom de är väll ungefär de som är kvar kan vara nått små grejer med. så snart slipper vi denna håla.. å katterna har även dom varigt och godkänt huset..

T fredags va jag ju till sundsvalls sjukhus för att göre en allergi test. de satt lappar på ryggen som jag fick ta bort idag och sen ska jag ditt på tisdag för att läsa av testet, å de kliar på min rygg så jag tror att ja ska dö. de syns på vissaställen att jag reagerat på vissa ämnen och på ett ställe har jag fått näselutslag preciss som jag får på fötterna av vissa skor så nu kanske ja får veta vad de är som orsakar utslagen. 

ne nu ska jag göra lite te..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards