Emma Lindgren

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Emma - 17 oktober 2011 19:56

Idag har vi haft pysseldag, först köpte jag nån gummilera som man kunde göra leksaker av, han göra en ko till celine innan hon hade blandat alla färger. men ska köpa lite till och göra lite olika djur till henne tänkte jag..

sen har Celine fått måla en tavla, måste ju få henne intreserad av å pyssla så hon kan pyssla med mamma...


Har i alla fall fått tillbaka febern och hostan är inte ett dug bättre, så i morgon ringer jag nog till vårdcentralen och ser om jag kan få nån hostmedicin om de fins nån man får äta när man är gravid..


       

Av Emma - 17 oktober 2011 09:20

Denna förkylning verkar då aldrig vilja ge sig, Celine har haft hosta i en evighet, och min hosta vill inte ge sig heller. Men i helgen har jag kännt mig riktigt bra förutom den förbannade hostan, men idag känns de som allt kommit tillbaka..


Ne nu ska Jag och Celine mysa lite farmför nalle puh innan de är dax att gå ut å få lite frisk luft.

Ovido - Quiz & Flashcards