Emma Lindgren

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Emma - 31 januari 2012 23:02

Mammas lilla troll har haft lite feber idag, inget annat täcken på sjukdom så hoppasPå att de inte blir nått mer. Men hon har varigt frisk så länge nu så skulle inte förvåna migOm hon åker på nått. Hon är så go vårt lilla troll, kommer och slår armarna om en och sägerMamma jag är gooo. Man blir alldeles varm i hjärtat. Nu ska vi äta lite kvällsfika sen blir de nog sängen...

Av Emma - 31 januari 2012 08:34

Vilken jävla natt, började med lite förvärkar under kvällen, så vi gick och la oss.Men de var nog ingen bra idee för jag han bara ligga i max 5 min, så kände jag hur detDrog ihop sig i magen och så fick jag världens värk. Så höll de på i 4 h med ca 7 min mellanrum.Och de var inga små samandragningar, utan de gjorde riktigt jävla ont.Idag blir nog en lugn dag, kanske lite städning bara, är rätt mör efter natten. Sen en massaBus med trollet såklart, Jocke och hon är i full fart nere redan. Jag tror jag ska dra mig en stundTill så man blir lite mer människa och orkar göra nått idag.....

Ovido - Quiz & Flashcards