Emma Lindgren

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Emma - 9 februari 2012 08:09

Ja idag blir nog bara em lugn hemma dag, då jag inte känner mig riktigt pigg idag heller. trycket i huvudet vill inte alls ge med sig. Idag är det 14 dagar kvar till bf, så nu kan bli när som helst, gärna nu om jag fick bestämma men de får jag ju som sagt inte..

Mitt lilla troll ligger och äter välling och tittar på de 101 dalmatinerna, så jag passar på att skriva lite. Jocke jobbar ju natt denna veckan såhan sover ju in på eftermiddagem, sen när han väll kliver upp är de snart dax att fara och jobba igen. Tycker inte om dessa nattveckor tur att det bara är en vecka i månaden. Å det är helt klart värt de med tanke på att han är ledig varannan vecka..

Ne man kanske ska göra sig lite gröt så man vaknar till liv här, Celine vill nog de med. Gröt är ju trots allt det bästa hon vet, förutom välling då.

Ovido - Quiz & Flashcards