Emma Lindgren

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 21:56

Ja ja hade så tråkigt så ja bestämde mig för att göra en ny blogg.. tänkte nog ta bort den andra med tiden tror jag..

Jag sitter här och funderar lite, ni förstår jag å Jocke ska ju nog köpa ett hus inom en väldigt snar framtid och jag känner ett sådant lugn i kropen sällan i mitt liv de kännt så bra. Så nu funderar jag på hur vi skulle kunna göra i alla rum, vi kan ju inte ta alla samtidigt men vi tänkte ju tapetsera om kök och vardagsrum till och börja med och bytta golv i hela nedervåningen, sen får vi se om vi målar kökslukorna med. 

Ni förstår jag är så kär i detta hus, det enda som hindrar oss från att köpa de på en gång är att vi vill att sotarn besiktar skortstenen innan efter som vi ska elda pellets som uppvärmning. Men bara de är grönt så köper vi huset. Jag är så glad att mina två prinsar här hemma äntligen ska få bli utekatter. 

Så vi har spenderat hela dagen där för morfar skulle gå igenom hela huset å se så de inte var nå fel någonstans, men han hittade inget negativt alls villket känns väldigt skönt då han är så pass kunig som han är.. 

De är även skönt att de inte ligger mitt inne i stan utan att de är lite på utkanten käns lugnast så både för varan del och för katternas del.  Ne så jag är väldigt hoppful för tillfället och hoppas på de bästa. 

De ska bli så skönt å slippa denna lägenhet om de nu blir så vi flyttar då ja inte trivs så bra i lägenhet.

Ne nu har jag berättat lite om vad som försegår i mitt liv för tillfället och i mitt huvud med, så nu ska ja gå å rosta en kväls macka tänkte jag


Bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards