Emma Lindgren

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Emma - 30 januari 2009 13:47

Nu är båda prinsarna försäkrad.. nu när de ska bli ute katter så vill jag att båda ska vara försäkrade:) dom är ju mina barn så de får kosta vad de kosta vill huvudsaken är att ja vet att ja kan ge dem den vård dom behöver om de skulle hända nått...  Å dom kommer bli så glad när vi flyttar så de får börja vara ute på dagarna, men dom får vara inne de första vekorna, lika bra de så de känner sig hemma först.. sen får vi hoppas att de inte finns nå dumma katter där som ska bråka med mina bäbisar... ne nu ska ja gå å hänga tvätt


Bye bye

Av Emma - 30 januari 2009 10:47

å mina små prinsar har varigt så go hela morgonen ända sen jocke for och jobba kl sju, å då kan ju inte matte bara somna om ne då måste jag ju mjukas med dem.. Jag förstår inte hur vi lyckats få de två mäst personliga och bästa katterna.. mamma är så kär i kasper så hon ska fara å köpa en hon katt som liknar honom på tisdag i sundvall HEHE hon är så söt min mamma, hon har tittat på blocket efter katter länge nu men inte hittat någon som hon fasnat för, men så fotr hon såg att denna katt hade samma färger som kasper så skulle hon ha henne:).. ne nu skaj a gå å starta en tvättmaskin tänkte jag


Bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards