Emma Lindgren

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Emma - 4 juni 2009 09:50

ja då var de juni då, tiden går ganska fort ändå. jag som trode den skulle gå sakta i år men de värkar inte så.. å i morgon åker vi på en två dagars semester:P skönt de ska bli.. mamma var här igår så hon tog med mattes lilla tjokis till undrom å kasper ska vara hos farmor bitten medans vi är borta.

kommer ju sakna mina prinsar fast de bara är några dagar men ändå dom är ju mina bäbisar:P  

sen så har jag å jocke bestämt oss för att göra en damm, men inte en vanlig lite mer som en sten fontän kan man säga kommer bli jätte bra tror jag, för av vissa skäll vill jag inte ha en öppen damm just nu.. 

sen har jag fått sommarens chema å jag är ledig varannan helg å de känns helt underbart då jag jobbade typ varenda föra sommaren...


ne nu ska jag ta å se var kasper är


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards