Emma Lindgren

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Emma - 25 juni 2009 19:32

de gick bra på bmm, men de tog 6 eller 7 rör blod så blev lite smått öm, men allt värkade se bra ut, trode man skulle ha gått upp i vikt då magen växt ganska mycket men hade faktist gått ner några kilo.... sen så fick vi tid för ultraljud:D:D:D den 6 augusti...

sen efter så åkte jag till sollefteå och gick på stan med mamma, fick så fin brun body med byxor till av mamma:D..  ne nu ska jag gå ut en stund innan de är dax å fara å jobba...


bye bye

Bmm

Av Emma - 25 juni 2009 08:52

ja då var de dax å åka på barnmoskemottagningen då. ta lite prover å väga sig å så... ska bli intressant.. sen efter vi har varigt där ska jag åka vidare till sollefteå å mötta mamma., vi tänkte att vi skulle gå en lite sväng på stan å gå på bodens med... sen lär väll hon gå in på coop å surra i hundra år:P brukar blir så när hon har semester...

ne nu ska jag fara, måste tanka innan åsså tänkte göra de innan så de bara är å fara sen... jocke ska möta mig där då han jobbar idag...


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards