Emma Lindgren

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emma - 11 januari 2010 22:58

ja känns inte som de kommer bli mycket sömn i natt heller, är dö trött ändå tills jag kommer till sängen så fort jag lägger mig blir jag rastlös och kan inte få någon ro i kroppen.. å de finns inte så mycke att syselsätta sig med på natten heller, kommer nog bli sinnessjuk om inte våran älskling vill titta ut snart. skulle tro att jag känner så mycket länggtan och förväntan att de gör mig rastlös vllket leder till att jag inte kan få ro till att somna.. ajja nu ska jag ta å äta en macka och dricka lite mjölk, mjölk brukar ju vara ett bra sömnpiller säger de jue...


bye bye

Av Emma - 11 januari 2010 10:38

ja då var de två dagar kvar till bf då... har inte sove nå bra inatt heller, bättre än de två tidigare nätterna men inte alls i närheten av så mycket som jag skulle behöva.. tro vad man ska fördriva tiden med idag då? ska ju lill bm men de tar ju inte så lång stund, ajja nått måste jag hitta på så tiden går lite fort.. ne nu ska jag ta å bytta om å lite sånt...


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards