Emma Lindgren

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emma - 24 januari 2010 23:42

idag har inte varigt så jätte bra dag. har kännt mig allmännt nere, villket jag inte borde då jag har vårldens vackraste dotter å världens underbaraste sambo. Men det är väll säkert alla dessa hormoner som ska gå tillbaka till de vanliga nu efter graviditeten. Tur man har Jocke som alltid finns där och muntrar upp en... ne nu ska jag ta gå å lägga mig tror jag bestämt.    


bye bye

Av Emma - 24 januari 2010 13:16

ja precis vad jag håller på med.. kan inte fatt vad vi är duktig på att stöka fram.. men men kanske inte så konstigt då de är en massa saker framme som jag inte alls vet var jag ska ha. måste städa upp i blivande barnrummet så man kan ställa in lite där åsså skulle de behöva städas inne där toan ska bli, får se om vi får ditt en dörr snart.. ne nu ska jag ta å äta lite sen tänkte jag ta en promenad med Ida och Celine..


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards