Emma Lindgren

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Emma - 16 mars 2010 22:53

har just ändrat om så vårat fierfox är väldigt rosa villket kommer reta jocke till tusen, hihi vilket är min onda plan.. precis som när jag å mamma tapetserade sovrummet rosa  tro mig jag vet att jag kan vara lite hämsk ibland, men jocke börjar nog bli ganska härdad, å jag ville ju så järna ha rosa i sovrummetå han saatt jag fick välja tapeter så de så.. Å de roliga är att jocke tycker att rosa är en äcklig färg hur man nu kan tycka de, hihi gud va jag känner mig hämsk ibland men men de blir ju i alla fal inte rosa i Celines rum inte än i alla fall inte fören hon är så gammal att hon kan välja färg i sånna fall. ne nu ska ajg gå å lägga mig och hoppas på att jocke går in på datorn innan han går å lägger sig... vill ju se en reaktion...  

 


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards