Emma Lindgren

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emma - 15 april 2010 19:43

Tro om man ska ta å städa lite i städskrubben så jag kanske kan få in dammsugaren igen... men vet inte om lilla damen tillåter det, hon börjar nog bli lite hungrig så städningen får vänta lite. ne nu ska jag gå å ha lite kvällsmys med Celine framför tvn så får vi se om jag hinner med städningen


bye bye

Av Emma - 15 april 2010 10:05

ja de är vad hon är, våran lilla tös.. Hon sitter just nu å pratar med mig för fula muggar. hon här börjat växa i en störe stolek vilket är kul då hon har så mycket fint som bara ligger å väntar på att hon ska kunna ha dem, men hon kan fortfarande ha de mesta i 50 och 56 åsså så hon har inte växt ur så mycket... ne nu ska jag ta ha lite mys pys med Celine och ida innan de är dags att gå på promenad...


 


bye bye

Av Emma - 15 april 2010 09:52

  Jag är med och tävlar i BABYBJÖRN tävlingen hos En mammas dagbok, tävla här du med!

Ovido - Quiz & Flashcards