Emma Lindgren

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Emma - 19 april 2010 16:00

började koka en älg stek för några timmar sen, och nu känner jag mig inte alls pigg så vet inte om jag kommer kunna äta nått.. hummm jag som älskar älgstek.... inte alls roligt men får väll spara lite till sen så aske jag känner mig piggare.. ne nu ska jag kassta in kroketterna i ugnen och göra pepper såsen så de är klara till när jocke kommer hem...



bye bye

Av Emma - 19 april 2010 10:20

  Igår blev lilla tösen 3 månader<3<3<3 känns fortfarande som de var igår hon kom till oss. I alla fall så var mamma här i går och ränsade ut där nya toan ska bli med tiden, då de har sett ut som ett bombnedslag där innan Tack mammsen..<3 medans så körde jocke och pappa lite möbler som ska vara inne hos Celine, också körde de hit nya frysboxen och bar ut den gammla... ne tro om man ska ta å börja rensa lite uppe medans lilla tösen är lugn...


Ovido - Quiz & Flashcards