Emma Lindgren

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Emma - 2 oktober 2009 11:10

sitter här å funderar på lite allt möjligt, börjar bli dax å bestämma sig om man ska vaccinera sig eller inte. vore så enkelt om man bara hade sig själv å tänka på, då vore de inte så mycket å fundera på. men nu, jag vill ju inte vaccinera mig å sen visar de sig att de skadar den lille på nått sätt. samtidigt som jag inte vill bli sjuk och de händer nått med den lilla därför... ååå velar fram och tillbaka.. ne tro om man ska åka in till stan en sväng å ränsa tankarn...


bye bye

Av Emma - 2 oktober 2009 09:28

ja då var denna vecka snart över då, tiden går så fort.. igår blev de åter igen en tidig kväll, men de går bara inte å hålla sig vaken.. men be är bra skönt åsså å vakna upp huffsat utvilad.. ne nu ska jag gå ut en stund å få lite luft tänkte jag...


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards