Emma Lindgren

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Emma - 8 oktober 2009 13:57

ja nu är ryggen helt cp.. vet inte vad ja gjorde men de hände nått när ja dammsög, så nu kan jag knappt röra en arm utan att de känns som ryggen ska explodera.. hur ska jag hinna städa klar nu då, allt kommer ju ta mycke längre tittd jue.. om jag nu äns klarar av å städa nå mer men de hoppas jag för ja har mycket kvar....

Av Emma - 8 oktober 2009 11:16

åå vad sugen jag är på å hoppa upp på piggis.. tittade på lite bilder nu, å tänk å fa rida lite dressyr ny på volten. men några månader till så kan jag ju i alla fall rida en kort sväng kanske, skulle ju kunna nu men törs inte då jag känner på mig att nått skulle hända..  

piggi111

Av Emma - 8 oktober 2009 10:38

igår va jag å mamma å fika hos mormor och morfar, å Ida fick träffa frasse å sigge för första gången. hon blev lite rädd när båda va ute sammtidigt men när hon fick träffa en i taget gick de jätte bra. sigge va så slut efter de busat att han inte viste var han skulle hä sig å ida ville så klart busa mer, som vanligt.. men sen va hon lugn hela kvällen kan jag lova.. sen när jocke kom hem så bytte vi däck på lilla golfen, så nu kan vintern komma om den vill:P

Idag tänkte jag i alla fall städa här nere, och uppe om jag orkar å hinner. men börjar här nere tänkte ta fram ångmoppen å göra en riktigt stor städning faktist..:P åsså måste jag ta farstun där de ser förjävligt ut efter målning å dörrbytte:P... ne de är väll bäst man börjar..


 

huset2

Ovido - Quiz & Flashcards