Emma Lindgren

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Emma - 22 oktober 2009 10:04

 

golf


ja nu är golfen i nyland å får e motrorvärmare... ska blir skönt å slippa kallstarta honom i vinter, men helt otrolig bil som startade utan motorvärmare även när de var som kallast förra vintern.. de är våran lilla golf de. tur föresten att vi köpte en kombi hur hade vi annars gjort nu sen med barnvagnen å allt..:P

har i alla fall lite ångest över villket rum vi ska tapetsera om till sov rum då jag inte vet villket rum jag vill ha som barnrum sen. men tror de innersta känns bäst som barnrum så jag tror vi får flytta lill de andra rummet jag. vet inte om jag vill ha balkong i barnrummet så får nog bli så:P.. ne nu ska jag gå å se om man kan börja städa nedervåningen då de inte hans med igår..


bye bye


Ovido - Quiz & Flashcards