Emma Lindgren

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emma - 15 mars 2009 11:15

ja då var de söndag då.. är lite stel i nacken efter att ha målat vi snetaket:P men de vart mycket bättre .. igår tittade jag faktist på melodifestivalen, även fast ja inte brukar va så överdrivet intresserad åå ja vart så jävla nervös att vi skulle skicka ugglas eller emd så va ju tvungen å titta för hade vi gjort de hade jag nog flytt landet...  Hur kan folket rösta fram Ugglas jag förstår inte vad de tänker med.. å EMD som bara är känd för sitt utseende, såm tjejer som sitter å röstar och bryr sig inte om att de låte som de gör när de sjunger..


ne till dagens schema idag tänkte vi gå en promenad upp till ett vindskydd, en av grannarna pratade om de lätt som en lagom promenad tur... sen ska vi väll mäst ta de lungt efter de tror jag laga lite mat å kanske städa lite här uppe å tvätta skulle jag behöva göra med. så denna dagen blir nog full med syslor den med innan kvällen..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards