Emma Lindgren

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Emma - 19 mars 2009 11:05

ja igår va jag å mamma till h-sand för mamma skulle skriva teoriprov för att utöka körkortet till BE  och min duktiga mamma klarade de galant. sen gick vi på stan å fickade jätte gof kyckling macka å shoppade lite med, fick en bh av mamma från fin inunder, å ja ska aldrig mer köpa försmå bhar på hm för gud va skön de va som hon som jobbade där hjälpte mig å prova ut var:) Tack världens bästa mamma.. sen så shoppade vi lite till med jag köpte et par byxor, en tröja å en klänning.. sen fick jag en klänning av söt mamma..


ni som inte känner mig vet nog inte att jag aldrig begär eller frågar mina föräldrar att köpa sakar åt mig för jag anser att är man vuxen ska man klara upp de själv, så när ja får nått får jag nästan dåligt samvete och blir jätte tacksam. svärmor och jag satt och pratade lite och hon sa då i samtallsämnet de faligtste som fins är att ta sinna nära å kära förgivet. å jag har tänkt på vad hon sa. och de är nog sant. jag vet så många som bara tigger och tar förgivet att de ska få saker av sinna föräldrar även om de har egen lön och är vuxna och de tror inte jag är bra. Man måste lära sig att klara sig på egna ben, man kan inte leva på sina föräldrar för alltid, så är de och man ska vara tacksam över minsta lilla anser jag


ne nu ska jag sluta vara filosofisk och fara å köpa pressenter då jockes pappa, lillasyrra och mamma fyller år nästan samtidigt:P


Bye bye


Ovido - Quiz & Flashcards