Emma Lindgren

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Emma - 29 mars 2009 16:13

igår var de flytt som gällde, vi hjälpte bitten å flytta allt stort till den ny lägenheten. och de var inte de lätaste då de var glashalt i alla backar i nordingrå så jocke kanade baklänges i den värsta, De var då inte de roligaste jag vare med om men vi överlevde ju:P. sen skulle peter försöka sig på å köra en bit när vi skulle fara därifrån eftersom han har bakhjulsdrifft men han höll inte på komma nån vart han heller...

Sen mot kvälls kvisten så kom widen å erika med lilla bäbisen, som va så söt så, bara runt nio vecker, å hon va så modig å satt hos tant emma så snällt:)


idag har de inte hänt så mycket jocke är bakis sp han ligger å sover än villket gör mig rastlös, så snart tror jag han får en hink vatten över sig;).. ne nu ska jag tvätta lite tror jag..


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards