Emma Lindgren

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emma - 17 december 2010 22:43

Celine vaknade efter sin tupplur och kunde knapt andas så de var å ringa 112 å åka ambulans till sollefteå. där vi fick veta att de var krupp, villket jag hade på kän då jocke har haft väldigt besvär av de som barn. men hon fick i alla fall åka hem nästan på en gång vi var där bara nån timme så. Kanske inte hade behövt åkt ambulans men man tar ju hälre de säkra före de osäkra när de gäller de små.

Hoppas hon får sova i alla fall så hon orkar med julmiddag hos farfar i morgon. ne nu ska jag gå å göra välling å se om troller vill sova


bye bye

Av Emma - 17 december 2010 15:28

ja jag håller på å snabbstäda lite medans celine sover. lite dammsugning å lite dammtorkning..

Celines hosta är inge bättre alls hoppas att de inte blir sämre bara. pratade med bvc å de ville inte skriva ut hostmedicin för hon är så liten, men tror de skulle behövas då hon låter riktigt raslig när hon hostar måste göra jätte ont för mammas lilla trollunge. I alla fall så skulle hon få en flasta svartvinbärs saft av gammelmomma och gammelmoffa å de brukar ju kunna lindra lite.


ne nu ska jag måla andra lagret på nagellacket så jag kan fortsätta å städa sedan. blide rött idag de är ju faktist fjärde advent på söndag:P


bye bye

Av Emma - 17 december 2010 10:27

de blev aldrig så vi lämnade in datorn, då de känns som de kommer ta en evighet tills de har lagat den då de är jul å allt..

ialla fall så har celine bleve sjuk hon med så här en vacka före jul, de låter så ansträngt när hon anda, stakars mammas lilla troll.

imorgon är de julmiddag hos celines farfar, hoppa bara hon inte bleve sämre tills des, för som de är nu så har hon lika mycket energi som vanligt..

ne nu ska jag städa upp lite här.


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards