Emma Lindgren

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Emma - 30 december 2010 22:01

åå jag längtar så till i morgon, vill ta på celine den urfina klänningen NUUU!! i alla fall så ska jag göra efter rätt tills i morgon, tänkte göra vitchoklad mousse med lite annanas, kiwi och mango i. kommer nog bli gott.. mitt lilla troll springer runt med sin lilla bil här och surrar för sig själv, väldigt rogivande att bara sitta å titta på henne...

ne nu är de jag som ska försöka få damen att sova, villket inte lär gå då hon tidigast somnar ett nu för tiden..


 


bye bye

Av Emma - 30 december 2010 13:49

ja i morgon är de nyår, blir lite ändrade planer vi åker till bitten och firar nyår där. De blir nog bättre än våra igentliga planer.. Men de är klart man blir besviken på de hela då man planerat nyår i flera månader och dagen innan får man reda på att de inte går, ajja de kommer bli en toppen nyårsafton och celine kommer vara så himla fin vill jag lova.

Håller i alla fall på att ta ner julen, för i morgon är de nyår å då börjar ett helt nytt år med nya äventyr..


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards