Emma Lindgren

Alla inlägg den 20 december 2010

bvc

Av Emma - 20 december 2010 14:12

ringde bvc idag för att höra om de kunde skriva ut nått aom vi kan ha hemma i förebygande syfte om celine skulle få krupp igen. och hon vart jätte paff när jag sa att vi inte fått nått av läkarn på akuten i sollefteå. hon tyckte även att de var fel av läkarn att säga att de var helt ofarligt, de är klart de inte är helt ofarligt när de inte får luft som de ska.


ialla fall ska jag å celine äta mat hos mamma och pappa idag då jocke jobbar sent, så pappa kommer snart å hämta oss. Skönt å slippa laga mat, är lite trött kan jag lova då de inte är så lätt å sova på nätterna när man bara ligger å lysnar på trollets andetag för att höra så de låter bra..

ne nu ska jag bytta om tänkte jag


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards