Emma Lindgren

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Emma - 21 december 2010 22:17

ja nu sitter jag här i min ensamhet då både trollet å jocke sover, ovanligt att jag är uppe längst.. Men dock skönt å få ränsa tankarna lite.. snart är de jul celines första, jag vet att de kommer bli en toppen jul även fast vi är lite sjuka allihopa. sen blir de nyår å efter de så blir trollet 1 år, tiden går så fort.

jag måste ju skriva nån rad och berätta att lilltrollet gick tre steg helt själv ikväll.. helt otroligt, så kul å se hur hon utveklas och lär sig nya saker. hon är så duktig mitt lilla troll..


bye bye

Av Emma - 21 december 2010 15:23

lite nya bilder på lilltrollet



 

mammas sötroll busar på för fullt...


















mammas klätter apa hittar på bus...
























Celine med sin ambjörn som hon fick av ambulanskillarna..
































Av Emma - 21 december 2010 14:58

idag har i alla fall jag lyckats fått lite hostmedicin till celine, så nu kanske hostan blir lite bättre. sen skrev de även ut kortison som vi kan ha hemma om hon skulle få krupp igen..

sen så har jag slage in alla julklappar nu så de är gjort, de ligger så fint under granen:).. sen har jag å celine hunnit kolla igenom hela pelle svanslös julkalendern så nu börjar vi på trolltider:)..

ne nu ska jag ta å kolla i frysen å se om de fins nån mant


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards