Emma Lindgren

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Emma - 1 januari 2011 22:31

Gårdagen var jätte trevlig men god mat och trevligt sällskap. Celine var vaken på tolvslaget och var så klart med och skålade.


Denna dagen började med en lång sovmorgon, efter det gick vi på en liten promenad celine åkte pulkan:). Sen vart de en slö dag tills nu då jag har hållit på med celines nya leksaksförvaring, som hon fick i julklapp. Tog lite tid då de var mycket att skruva men nu är de gjort å det blev jätte bra, kommer en bild men de blir i morgon då celine har somnat.. tyckte de var lika bra å göra de själv för är de nått jag lärt mig med åren så är det att karlar inte har tållamod till ikea möbler...!!!


Måste ju nämna att jag och Jocke har varit förlovad i tre år idag<3<3<3

tänk vad tiden går fort....


 

jag och celine på nyår<3<3<3


  Familjen i februari 2010

Ovido - Quiz & Flashcards