Emma Lindgren

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Emma - 30 januari 2011 18:07

dagen började med lite kandling på dollar och kvantum, sen hem å kastade ihop en  kyckling sallad innan jocke skulle iväg att jobba..

Nu i eftermiddag har jag städat lite här ner på nedervåningen, och vattnat lite blimmor då de var kruttorra som vanlig. Jag älskar blommor och allt som hör blommor till, kan gå på trädgården å kolla i timmar. Men då de kommer till att vattna dem är jag inte så väldigt duktig..

Celine och jag har även hunnit med lite bus och sagoläsnings på hennes mysiga rum. Är de nått jag är nöjd med här hemma så är de hennes rum, bästa rummet i hela huset..

Men jag gillar de mesta med detta hus å de kommer bli ändå bättre när toan blir gjord och toan uppe blir förvarings utrymme..

ne nu ska jag å celine mysa framför tvn tills jocke kommer hem..


         

Ovido - Quiz & Flashcards