Emma Lindgren

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma - 20 januari 2011 21:34

ja min mage är i uppror, antagligen för att jag har två jobbiga veckor farmför mig i väntan på ett besked, och sen börjar ju celine på dagis om ca en månad.. de är massa förändring på ge och jag oroar mig för de mesta för till fellet. men de blir nog bra allt i slutändan. hoppas jag på i alla fall jag hoppas så jag tror jag spriker, de finns en sak jag vill mer än nått annat nu för tillfellet... ne nu ska jag ja å försöka sova och sluta tänka...


bye bye

Av Emma - 20 januari 2011 17:31

förra veckan beställde jag ett regnställ men fleesefoder till celine. kanske lite tidigt är ju inte inne i den sesongen än men de var halva priset på byxorna å 30% på jackan så kunde ju inte låta bli. de kom idag i alla fall å de var jätte fint:) lite stort men inte så de blev klumpigt att gå i så hon kan nog ha de ett tag hoppas jag på.. tänka att de knapt är en månad kvar fören trollet ska börja på dagis... trollet leker med sin nya dockvagn 


 

Nya regnstället

Av Emma - 20 januari 2011 15:12

idag har vi vare på babysim riktigt trevligt. Celine var så duktig så inge grin alls... Sen passade jag på att träna innan vi badade medans jocke gav trollet lunch...

nu ska jag ta å börja med lite mat, tro om man ska göra lite korvstråganoff..


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards