Emma Lindgren

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Emma - 27 januari 2011 10:07

Jag sitter här och kollar när trollet leker och jag säger bara det, de finns ingen goare unge. hon har bärt alla leksaker till mig så jag också får leka, men nu när de är slut på lkesaker i leklådan så försöker hon bära hela leklådan till mig, hon är ett riktigt litet troll, och nu ska jag gå å leka med mitt lilla troll...


                         

Av Emma - 27 januari 2011 09:49

idag bler de babysim kl 1 men tänkte åka dit tidigare så kan jocke ge celine lunch där medans jag tar ett snabbt träningspass. skönt å få de gjor då jag inte kan träna ikväll för då är de jag, josefine och svärmor bitten som ska gå på musikal på parken:) ska bli kul.

ne nu ska jag gå å leta farm alla träningskläder och badkläder, då jag alltid gör de i sista sekunden annars och då hittar man ju aldrig de man ska ha...


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards