Emma Lindgren

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emma - 25 januari 2011 17:57

ååå vad de skar i hjärtat när de stack mitt lilla troll, inte alls roligt.. nu sover lilltösen än så länge inge täcken på feber, hon väger i alla fall 8,3 kg nu och är 71,5 cm mammas lilljänt.. nu ska jag ta å röja lite på golvet här tänkte jag då trollet har vält leklådan upp och ned..



bye bye

Av Emma - 25 januari 2011 09:48

gick ner i tvättstugan i morse när jag klev upp, och jocke hade en tvätt i tvättmaskinen och en i torktumlaren, och när jag börjar ta rätt på all tvätt märker jag att det enda som var mitt av alla de kläderna var en liten strumpa. 'Så nu är de jag som slutar tvätta hans kläder, nu ska jag åsså bara tvätta mina egna kläder och jag lovar er att de kommer bli ett jävla liv här nar han kommer på de....

idag ska celine på bvc å få spruta inte alls kul men de går nog bra. hon har i alla fall börjat klättra upp i soffan, så nu gör hon just inget annat...

Ovido - Quiz & Flashcards